Tijd voor een nieuwe huisstijl

Na meer dan 10 jaar ons “industriële” logo gehad te hebben, is het tijd voor vernieuwing. Het is tijd voor iets wat niet bij een trend hoort, maar bij ons. Iets waar we achter staan, iets over kunnen vertellen en bovenal trots op zijn.

I’ve never seen elegance go out of style

We hebben gekozen voor elegantie, authentiek en modern. Een gedurfde combinatie, die erg goed bij het verhaal van Vivre past. De V is geïnspireerd op een oude V van de V.O.C. Dit in combinatie met de klassieke en moderne lettertypes zorgt voor een groot contrast, net zoals ons aanbod. We verkopen spullen van 20 jaar oud, en ook van 500 jaar oud. De gedachte dat we iets ouds een nieuwe toekomst geven sluit hierop goed aan.

De kleuren zijn neutraal, met een goudtint. Deze kleuren komen van het Bauhaus pallet en zorgen voor een elegante uitstraling, die zijn tijdloosheid al bewezen heeft.

Toepassing

Omdat onze huisstijl op zo veel plekken te vinden is, zal het even duren voordat onze nieuwe huisstijl overal vernieuwd zal zijn. Eerst zal onze site en sociale-media vernieuwd worden, later komen items zoals flyers aan de beurt. Dat laatste laten we langzaam invloeien, zo hoeven we niks weg te gooien, dat is beter voor het milieu!

DutchEnglishFrenchGerman

Pin It on Pinterest

Share This